خداپرستی

ساخت وبلاگ

کتابفروشي آنلاين کاواک از سال ???? فعاليت خود را در زمينه‌ي بررسي و معرفي کتاب آغاز نموده است. در طول مدت فعاليت به جهت همراهي و اشتياق و جذب مخاطبين بيشتر بر آن شديم تا وبگاه کاواک را راه اندازي نماييم.
هدف اصلي کاواک معرفي مجموعه‌اي از بهترين و تازه‌ترين‌هاي نشر ايران و جهان است که براي تمامي گروه هاي سني از جمله کودک و نوجوان ارائه مي گردد. وبگاه کاواک قصد دارد با کيفيتي مطلوب و در کمترين زمان ممکن فرايند ارسال و تحويل را چه در داخل و چه در خارج از کشور براي کتاب‌خوانان عزيز فراهم سازد.
علاوه بر وبگاه، مجله‌ي کاواک و خبرنامه، روزانه با مطالب مربوط به حوزه فرهنگ و هنر در خدمت شما عزيزان خواهد بود. همچنين فعاليت کاواک در فضاي مجازي از جمله توييتر، اينستاگرام، تلگرام و گودريدز ادامه‌ داشته و منتظر شنيدن نظرات شما عزيزان هستيم.

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, هنري, روانشناسي, کودک و نوجوان, درسي و دانشگاهي و غيره
از کتابفروشي کاواک

:heavy_check_mark: داراي نماد اعتماد الکترونيک
:heavy_check_mark: ارسال به سراسر نقاط دنيا
:heavy_check_mark: تحويل فوري کتاب در تهران
:heavy_check_mark: سفارشات بالاي دويست هزار تومان ارسال رايگان

جهت مشاهده‌ کتابها به وب سايت کاواک مراجعه نماييد:
https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ي کاواک مراجعه نماييد:
https://mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد : cavackonline#
اينستاگرام : https://www.instagram.com/cavackonline
تلگرام : https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسدآبادي، پلاک 311، طبقه اول، واحد 2
شماره تماس : 88061153

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : خرید,آنلاین,کتاب, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 25 تير 1399 ساعت: 23:49

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

ixce_p3.jpg

اگر خانه شما کوچک است پيشنهاد مي شود که از پرده پذيرايي با رنگ روشن و پارچه هاي سبک مانند تور و حرير، به ويژه حريرهاي هم رنگ ديوار، استفاده کنيد. اين پرده ها در عين شيک بودن و سادگي، اين امکان را براي شما فراهم مي کنند که از حداکثر نور طبيعي براي نوردهي فضاي مورد نظر خود استفاده کنيد. همان طور که مي دانيد به کارگيري رنگ هاي روشن و استفاده از نور زياد باعث مي شود که خانه شما بزرگ تر به نظر برسد. بنابراين براي خانه هاي کوچک هرگز نبايد از پرده هايي با پارچه هاي ضخيم، سنگين و طرح دار با گل هاي بزرگ و شلوغ استفاده کنيد. پارچه هاي مخمل نيز انتخاب مناسبي براي خانه هاي کوچک نيستند.

اگر سقف خانه شما کوتاه است، نبايد از والان و کتيبه هاي شلوغ و پر نقش و نگار استفاده کنيد؛ به جاي آن مي توانيد به سراغ قاب هاي چوبي ساده و ظريف رفته و به اين ترتيب باعث بلندتر به نظر رسيدن ارتفاع سقف سالن پذيرايي خانه خود شويد. همچنين مي توانيد قد پرده را بلندتر از پنجره تان، از سقف تا کف زمين، در نظر بگيريد و با ايجاد خطاي ديد کاري کنيد که سقف خانه تان بلندتر به نظر برسد.

در صورت کم نور بودن خانه تان بايد حتما از پرده هاي نازک و ظريف مانند پرده هاي حرير و توري استفاده کنيد. اصلي ترين دليل استفاده از پرده، کم کردن نور محيط است و طبيعتا وقتي فضاي مورد نظر شما کم نور است نيازي به استفاده از پرده هاي ضخيم با رنگ هاي تيره نيست.

اگر سالن پذيرايي خانه شما پنجره هاي چند تکه دارد، به طور مثال روي يک ديوار دو پنجره با فاصله نسبتا کم داريد، مي توانيد از يک پرده عريض تر براي هر دو پنجره استفاده کنيد. به اين ترتيب خانه تان بزرگ تر به نظر مي رسد. اين مدل پرده بسيار شيک تر و زيبا تر از استفاده از چند پرده کوچک و جدا براي پنجره ها است.

1ex9_p4.jpg

اما اگر فاصله اين دو پنجره زياد باشد، ديگر نمي توان از اين ترفند استفاده کرد. در اين صورت براي پر کردن فضاي خالي بين پنجره ها مي توانيد تابلويي روي ديوار نصب کرده يا از دکور و سنگ هاي آنتيک استفاده کنيد.

براي سالن هايي که پنجره هاي کوچکي دارد، فرقي نمي کند که پنجره ها کوتاه باشد يا قدي، در هر صورت بهتر است از پرده هاي بلند از سقف تا کف زمين استفاده کنيد. پرده هاي کوتاه بيشتر براي فضاهايي مانند اتاق خواب مناسب هستند تا سالن پذيرايي. علاوه بر طول پرده، بهتر است هنگام دوخت پرده هاي پذيرايي کمي هم عرض پرده را بيشتر از عرض پنجره در نظر بگيريد.

انتخاب رنگ مناسب براي پرده به دکوراسيون داخلي سالن پذيرايي شما بستگي دارد. بهتر است اگر از مبلمان و فرش هاي پر نقش و نگار و شلوغ استفاده کرده ايد، از پرده هاي ساده استفاده کنيد و برعکس؛ اگر در طراحي دکوراسيون سالن پذيرايي منزل خود از مبل هاي تک رنگ و فرش هايي با طرح و نقش خلوت تر استفاده کرده ايد، به سراغ پرده هاي سلطنتي کلاسيک برويد.

براي سالن هايي که در دکوراسيون آن ها از يک يا دو رنگ استفاده شده است، بهتر است پرده هايي با رنگ هاي شاد به کار ببريد و از همان رنگ در کوسن و روميزي و ... نيز استفاده کنيد تا يک هارموني در خانه خود به وجود آوريد.

شما مي توانيد ضمن دريافت مشاوره رايگان از آقاي پرده، آلبومي از انواع نمونه پرده هاي پذيرايي را مشاهده کرده و پرده مناسبي براي سالن پذيرايي منزل خود تهيه کنيد. به اين منظور مي توانيد با شماره هاي 09122726154 و 09902918257 تماس حاصل فرماييد.

منبع: اطلاع نيوز

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : چه,پرده,ای,برای,خانه,شما,مناسب,است؟, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 189 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 21:04

ضرورت استفاده از نرم افزار پخش مويرگي

 

cvhd_b1.png

 

به نقل از نماينده رشد و توسعه مشاغل به گونه اي است که اگر همراه با فناوري هاي به روز نباشد، براي شرکت مشکلاتي ايجاد مي کند. امروزه، سرعت تغيير به گونه اي است که مشاغل مدل هاي سنتي خود را رها کرده و حرفه اي تر اداره مي شوند. در گذشته استفاده از دفاتر حسابداري و سوابق حسابداري، امري عادي بوده است که محاسبات دستي احتمالاً مستعد خطا هستند. اما با پيشرفت تکنولوژي و استفاده از آن، امروزه بسياري از اين محاسبات فقط با يک دکمه انجام مي شود. در حقيقت، با استفاده از نرم افزارهاي حسابداري مانند نرم افزار پخش مويرگي، مستندسازي و محاسبه کليه ملزومات حسابداري بسيار ساده تر از گذشته شده است.

 

در اين ميان، پخش کنندگان از نرم افزار براي بهبود فرآيند خود استفاده مي کنند. در اين مطلب در مورد شرکت هاي پخش، نيازهاي آنها به نرم افزار پخش کننده مويرگي جديد و بسته نرم افزاري جديد صحبت خواهيم کرد.

 

پخش مويرگي چيست؟

 

پخش مويرگي، فرآيندي است که شرکت ها محصول يا خدمات خود را به مشتري تحويل مي دهند. به عبارتي توزيع محصولات از توليد کننده تا آخرين خريدار. مويرگ ها عروق کوچکي هستند که خون را به سلول ها منتقل مي کنند و با اين استعاره سيستم توزيع مويرگي ايجاد کرده اند. اين يک سيستم ايده اي است که بايد در همه مشاغل جدي گرفته شود.

 

بسياري از شرکت ها اين کار را در داخل انجام مي دهند. به عبارت ديگر، آنها ابزار، امکانات و نيروي انساني مورد نياز خود را دارند و در رده شرکت هاي پخش مويرگي مستقل قرار مي گيرند.

 

دسته ديگر مسئوليت توزيع محصولات به يک يا چند شرکت را بر عهده دارند. شرکت هاي پخش مويرگي مستقل تا حد زيادي مسئوليت توزيع محصولات شرکت هاي فعال در صنايع غذايي، دارويي و مواد شوينده را بر عهده دارند.

 

چند نوع پخش داريم؟

 

1. سفارش و توزيع عالي

 

در مرحله اول، شخصي به عنوان بازديدکننده به فروشگاه مي آيد و با وسايل و ابزار خود شروع مي کند (بازديد سنتي که از کاغذ و قلم براي يادداشت ها استفاده مي کند و کاتالوگ کاغذ براي معرفي محصولات يا بازديد مدرن که از نرم افزار مخصوص تبلت استفاده مي کند) و سفارش مي گيرد. سپس بعد از ارسال درخواست به شرکت پخش، نماينده سفارش فروشگاه را تحويل مي دهد. (در اينجا، نماينده توزيع نيز مي تواند يک رايانه لوحي و نرم افزار کوچک براي توزيع، مشتري را تحويل و امضا کند.)

 

2. پخش گرم

 

در اين نوع پخش، فقط يک نفر توزيع کننده و بازديد کننده است. به اين ترتيب بازديد کننده محصولات را در اتومبيل خود قرار مي دهد. سپس وي با مراجعه به فروشگاه ها با ابزار خود (سنتي يا مدرن) به سفارش و بازديد مي پردازد.

 

پس از ثبت سفارش، محصولات مورد نياز را همزمان تهيه و به فروشگاه تحويل مي دهيد. در مورد بازديد کننده مدرن، بازديد کننده مي تواند در همان لحظه با چاپگر فاکتور مشتري چاپ و تحويل دهد.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار پخش موويرگي

 

هميشه يکي از مشکلات شرکت هاي فعال در صنعت پخش، تصور غلط درباره روند پخش است. اين امر به شرکت ها اجازه مي دهد تا به مسيري نادرست بروند و هرچه اين شرکت ها تلاش خود را گسترش دهند علاوه بر هزينه بيشتر منابع (با رشد شرکت ها) مشکلات بيشتري نيز خواهند داشت.

 

روند کلي شرکت هاي توزيع مويرگي شامل يازده فرآيند کلي است که در زير به آنها اشاره خواهيم کرد. نکته قابل ذکر اين است که پرسنل واحدهاي مختلف ممکن است در يک فرآيند دخيل باشند، به عنوان مثال علاوه بر مدير انبار، مدير فروش و کارشناس تجارت شرکت.

 

    فهرست

    عرضه

    مديريت شعب

    مديريت فروش

    برنامه ريزي

    حسابدار فروش و آموزش

    حسابداري

    تغذيه

    حمل و نقل و توزيع

    مرتب سازي

 

نياز به يک سيستم يکپارچه براي مديريت اين فرآيند غير قابل انکار است. در حقيقت، از آنجا که افراد مختلفي از واحدهاي مختلف در اين فرآيند دخيل هستند، يک سيستم يکپارچه يکي از نيازهاي اساسي سازمان است. اين سيستم مي تواند فرآيندهاي سفارش و توزيع را مديريت کند و همزمان اطلاعات مورد نياز واحد حسابداري و مالي را ضبط کند.

 

نرم افزار پخش مويرگي به شما امکان مي دهد تا وضعيت سفارشات، موجودي، پرداخت ها، مطالبات و بدهي هاي خود را به راحتي بشناسيد تا بتوانيد به راحتي تصميمات شغلي بهتري بگيريد. با توجه به اينکه ممکن است تعداد بازديد کنندگان زياد باشد، استفاده از وب و اينترنت مي تواند فوراً اطلاعات جديد يا موجودي کنترل را بدست آورد.

 

با توجه به کاهش احتمال خطا در اين فرايند، مي توان تصميمات مناسبي در مورد رشد تجارت گرفت که آينده شرکت را تعيين مي کند.

 

شرکاي سيستم، نرم افزار حسابداري مناسب براي مشاغل کوچک با به روزرساني مداوم، انتخاب مناسبي براي مديران تجارت است. نرم افزار پخش مويرگي با سيستم سفارش دهي، سيستم پخش جريان سرد، سيستم پخش جريان گرم و اپليکيشن سفارش براي موبايل و تبلت، نرم افزاري قدرتمند را براي شرکت هاي پخش فراهم کرده است.

 

منبع : مهر

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : ضرورت,استفاده,از,نرم,افزار,پخش,مویرگی, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 185 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 23:56

روتر يک ابزار اصلي در شبکه هاي تجاري مدرن است که امکان دسترسي به اينترنت و شبکه هاي ديگر را فراهم مي کند. روترها ارتباطات بين شبکه اي انعطاف پذير را امکان پذير مي سازند و به شبکه هاي بزرگتر امکان مي دهند حتي در هنگام طراحي مجدد يا خاموشي ، عملياتي شوند.

چطور روتر ها رو تنظيم کنيم :

با توجه به اينکه سري محصولات خانگي ميکروتيک بيشتر در دسترس هستند به بررسي راه اندازي اين محصولات مي پردازيم که تحت عنوان Wireless for home and office شناخته مي شوند بصورت پيش فرض داراي تنظيماتي مي باشند که ممکن است براي ما کاربردي نداشته باشد پيشنهاد مي شود در قدم اول اين تجهيزات را Reset configuration نموده تا متناسب با نياز خود تمامي تنظيمات را بصورت دستي اعمال نماييم.

با توجه به اينکه سري محصولات خانگي ميکروتيک که تحت عنوان Wireless for home and office شناخته مي شوند بصورت پيش فرض داراي تنظيماتي مي باشند که ممکن است براي ما کاربردي نداشته باشد پيشنهاد مي شود در قدم اول اين تجهيزات را Reset configuration نموده تا متناسب با نياز خود تمامي تنظيمات را بصورت دستي اعمال نماييم.

بعد از روشن کردن روتر و اتصال لب تاپ به يکي از پورت هاي Ether2 به بعد مي توانيم با استفاده از ابزار Winbox که براي انجام تنظيمات روي روتر هاي ميکروتيک ارائه شده است از طريق IP Address يا Mac Address به روتر متصل شويم.

البته روش هاي ديگري نيز براي اتصال به روتر از طريق Telnet و SSH و همچنين اتصال Console وجود دارد که در صورتي که به نرم افزار winbox دسترسي نداشتيم مي توانيم از آن ها استفاده کنيم.

توجه داشته باشيد که شناسه کاربري پيش فرض admin و رمز عبوري براي آن تنظيم نشده است و بدون وارد کردن پسورد مي توانيد به روتر لاگين نماييد.

در اين مرحله بعد از لاگين به روتر از منوي سمت چپ وارد بخش system گزينه Reset Configuration شده تا تمام تنظيمات پيش فرض را حذف کرده و در مراحل بعد متناسب با نياز خود آن را مجدد تنظيم نماييم.

 

در اين بخش گزينه No Default Configuration را فعال کرده و روي گزينه Reset Configuration کليک مي کنيم تا روتر ريبوت شده و بدون هيچ تنظيماتي پيش فرضي مجدداً راه اندازي گردد.

بعد از اينکه روتر شما بصورت کامل Reset شد هم اکنون بايد از طريق ابزار Winbox با Mac Address به روتر متصل شده و تنظيمات IP و … را انجام دهيد.

 

براي اتصال از طريق Mac Address ابتدا با استفاده از تب Neighbors در ليست تجهيزات موجود Mac Address روتر را پيدا کرده و روي آن کليک مي کنيم و سپس با نام کاربري admin و بدون پسورد از اين طريق به روتر لاگين مي کنيم.

The post تنظيم اوليه روتر ميکروتيک appeared first on فروشگاه اينترنتي نود - Node Shop.

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : تنظیم,اولیه,روتر,میکروتیک, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1399 ساعت: 13:09

ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان از متدهايي است که درست بسان دنداني سالم و طبيعي مي ماند و جايگزين دندان مي شود.

چه افرادي کانديداي ايمپلنت هستند؟


افراد داراي شرايط ذيل کانديداي مناسبي براي انجام ايمپلنت مي باشند:
1-
استخوان ناحيه مربوطه بايد از نظر تراکم،ارتفاع و قطر آمادگي لازم داشته باشند.
2-
مراجعه کننده نبايد داراي بيماري لثه اي بوده و بهداشت بايد در حد بالا بالايي باشد.
3-
استعمال دخانيات براي اين بيماران ممنوع مي باشد.
4-
بيمار بايد از نظر وضعيت بدني سالم باشد و به بيماري هايي من جمله ديابت پيشرفته،سرطان و ساير اينگونه بيماري ها مبتلا نباشد.
لطفا براي ديدن فيلم توسط دکتر بزرگ روي لينک ايمپلنت دندان کليک نماييد.


 

نگهداري‌هاي پس از ايمپلنت ‌به چه صورت است؟


پس از انجام ايمپلنت، رعايت بهداشت بايد به بهترين شکل صورت بگيرد. در غير اين صورت استخوان اطراف ايمپلنت و نيز لثه دچار عفونت شده سپس ايمپلنت مانند دنداني طبيعي لق مي شود و بايد آن را خارج کرد.
 

در‌مورد پروتز‌هاي روي ايمپلنت توضيحاتي مي‌دهيد؟


در مواقعي که بيمار فقط يک دندان از دست رفته داشته باشد،مي توان آن را ايمپلنت جايگزين کرد اما اگر جاي زيادي از دندان-ها خالي باشد،آنگاه ايمپلنت ها به عنوان پايه هاي بريج مورد استفاده قرار مي گيرند.از ديگر موارد استفاده از ايمپلنت مربوط به آن دسته از بيماراني است که براي مدت مديدي دندان هاي خود را از دست داده اند و داراي دندان مصنوعي مي باشند. بدين صورت با سپري شدن زمان دندان مصنوعي فک پايين به دليل تخريب استخوان فک لق مي شود.
بهترين گزينه براي درمان کردن اين قبيل از بيماران اين است که حداقل دو ايمپلنت در گرداگرد دندان هاي نيش فک پايين قرار دهند.يعني روي آن ها دو گيره به صورتي قرار گيرد که در داخل دندان مصنوعي قفل شود.اين عمل از بروز لق شدن آن جلوگيري به عمل مي آورد.
بررسي کامل قيمت و هزينه هاي کاشت ايمپلنت دندان
متقاضيان ايمپلنت براي ترميم دندان روز به روز بيشتر مي شود.اما يکي از مهم ترين موانع در استفاده از اين روش، هزينه ي سرسام آور اين عمل است.در ادامه به اين موضوع بيشتر خواهيم پرداخت.
 

ايمپلنت دندان


ايمپلنت دندان از متدهايي است که درست بسان دنداني سالم و طبيعي مي ماند و جايگزين دندان مي شود. انتخاب نوع آن بستگي به عوامل مختلفي دارد من جمله: نوع پروتز،وضعيتي که استخوان فک دارد و همينطور شرايط بيمار و از همه مهم تر قيمت ايمپلنت دندان...نکته ي مهم اين است که بيمار بايد همانند دندان طبيعي از ايمپلنت دندان خود مراقبت کند و هم چنين فشار بيش از حد بر ايمپلنت دندان صحيح نمي باشد.
در مورد نگراني هاي زياد به خاطر اين عمل بايد بگويم که شما تنها نيستيد.يکي از بزرگترين دغدغه هاي بيماران مربوط به همين هزينه ي درمان مي باشد.بنا بر شرايطي که هر بيمار دارد،قيمت ايمپلنت دندان متفاوت مي باشد.بهترين روش براي دانستن قيمت دقيق اين است که مشاوره رايگان بگيريد و از پزشکتان بخواهيد که همه چيز را برايتان توضيح بدهد.بهتراست پزشکي را انتخاب کنيد که همه ي مراحل دندانتان را من جمله کاشت و روکش،در يکجا انجام دهيد.اينگونه کمي از هزينه هاي اين عمل کاسته مي شود و ديگر نياز نخواهيد داشت تا به مطب هاي مختلفي مراجعه کنيد.
 

نوع ايمپلنت


هزينه هاي ايمپلنت دندان از عوامل گوناگوني سرچشمه مي گيرد.روش درماني که پزشک برطبق شرايط فرد درنظر مي گيرد و همچنين نوع ايمپلنت از عامل هاي مهم است.پس از سپري شدن اين مرحله ها،پزشک در استخوان فک پيچ فلزي قرار مي دهد و بدين صورت درمان را آغاز مي کند.

 

قيمت ايمپلنت دندان


متاسفانه به دليل وارد شدن بعضي از تجهيزات پاياني و قيمت ايمپلنت دندان اين تجهيزات از کشورهايي مثل آمريکا و يا اروپا بيشتر بوده و دليل عمده و اصلي آن شرکت هاي واردکننده ي خارجي هستند که با اين قيمت گذاري ها باعث بروز اين چنين مشکلاتي شده اند و همه ي کشورهارا از لحاظ قدرت خريد يکسان مي پندارند. دليل ديگر اين است که اين تجهيزات را با قيمت ايمپلنت دندان بيشتري مي فروشند و اين تفاوت ها بي تاثير نبوده است.بيشترين هزينه ي درمان هاي دندان پزشکي متعلق به کاشت دندان مي باشد.بخش عمده ي هزينه ي اين عمل به قيمت خود کالا بستگي دارد.
 

از برند هاي معتبر استفاده کنيد


مسلما برندي که انتخاب مي کنيم در کيفيت درمان تاثير زيادي دارد.انتخاب کردن ايمپلنتي که از هر نظر مناسب و محصول شرکت معتبري باشد در ماندگاري و عدم آسيب ديدن ايمپلنت دندان تاثير بسزايي دارد.برعکس اين موضوع نيز کاملا صدق مي- کند، يعني استفاده از جنس نامرغوب و نامناسب عوارض شديدي به همراه خواهد داشت.
 

بررسي ميزان موفقيت


عوامل زيادي در موفقيت ايمپلنت دندان وجود دارند که در ميان آن ها مي توان به سلامت جسمي،سلامتي و کيفيت لثه و همينطور تراکم استخوان فک اشاره کرد.همه ي اين عوامل در موفقيت يک ايمپلنت دنداني تاثير جدي دارند.
اين روش يعني کاشت دندان،در جوامع پيشرفته ي پزشکي نسبت به ساير عمليات زيبايي دندان مورد تاييد قرار گرفته است و در مقايسه با روش هاي سنتي و قديمي بهتر است.با اين حال به علت هزينه ي بسيار بالايي که دارد باعث مي شود تا عده ي زيادي از بيماران از انجام اين عمل چشم پوشي کنند.بهتر است که در ابتدا با پزشک متخصص مشورت کنيد و سپس تصميم بگيريد.
ايمپلنت دندان کار آساني نيست و نبايد آن را به هر پزشکي سپرد.درست است که هزينه ي انجام اين عمل بسيار مهم است، اما با چه قيمت ايمپلنت دندان...در نتيجه هم به فکر هزينه باشيد و هم پزشکي که قرار است زيبايي دندانتان را به او بسپريد.پس در اين زمينه کاملا هوشيار باشيد و با آگاهي کامل تصميم بگيريد.
 

اصول قالبگيري پروتز ايمپلنت


اين مقاله روش هاي مختلف قالبگيري پروتز ايمپلنت  را ارائه ميدهد و به 2 روش تري باز و بسته مي پردازد.اين مراحل نياز به دقت زيادي دارد و دندانپزشکان بايد با دقت بيشتري اين مرحله را طي کنند تا پروتز نهايي را بتوانند به بهترين نحو ممکن بسازند. در ادامه مطالب به خلاصه اي از اين دو مرحله خواهيم پرداخت.
1. تري باز
اگرقالبگيري در نواحي فيکسچر و به طرز تري بازاست نيازبه دقت بيشتري است و تکنيک ويژه آن سمت گزينش اباتمنت هاي زاويه داراست و از اين روش معمولا دندانپزشکان کمک ميگيرند. ايمپرشن کوپينگ هاي باز در اين روش کاربرد دارند  و وقتي زمان برداشت قالب فرا ميرسد جابجاکردن بخش ها کم مي شود.
اول از همه برروي سطح فيکسچر، با بسته شدن ايمپرشن کوپينگ ها روبه رو خواهيد شيد و دراين بخش ها تزريق ماده قالبگيري صورت ميگرد. در اين مرحله تري معمولي کاربرد دارد با اين تفاوت که با سوراخ شدن جايگاه ايمپرشن ها روبه رومي شود، به روشي اي که نوک آنها بعد از اينکه تري بر سطح ايمپرشن جاي گيري کرد، از تري خارج مي شود.پيچ ايمپرشن ها بدوناپ اينکه تري را جدا کند،  باز ميکنند و پس ازآن ازسطح ايمپلنت دندان آنها را با قالب جدا ميکنند.
پس ازاينکه اين مرحله انجام شد،ايمپرشني که در قالب جا مانده، درلابراتوار آنالوگ را مي بندند ودر اين مناطق شکل بافت نرم به وجود مي آيد و سپس گچ ريزي صورت مي گيرد و اباتمنت متناسب انتخاب مي شود وزماني پروتز نهايي اباتمنت به وجود مي آيد که مرحله توليد نشانگر جايگاه و موم گذاري گذرانده شود و داخل دهان تست و امتحان مي شود.
2.
تري بسته
در صورتي از روش  قالب گيري فيکسچر و به صورت تري بسته (Fixture level – Close tray) استفاده ميشود که تست اباتمنت خوب نباشد.به صورتي که ازبا کمک گرفتن از جايگزيني ايمپرشن کوپينگ بر سطح فيکسچرمي توانيد، جايگاه اباتمنت و فيکسچر را در کست مجددا باسازي کرده واندازه و قطر اباتمنت در لابراتوار امتحان شود.
در اين شيوه ايمپرشن کوپينگ به جاي هيلينگ بسته ميگردد و در اين مناطق ماده قالبگيري داخل مي شود. پس از آن بر سطح ايمپرشن کوپينگ ها تري قالبگيري قرار ميگيرند. دراين حالت نمود دروني تري،محل جديد ايمپرشن ها را مشخص ميکند.
 

ايمپلنت هاي دنداني چيست؟




ايمپلنت هاي دنداني از روکش هاي فلزي يا قالب هايي تشکيل شده اند که در درون استخوان فک ودهان و لثه به شکل جراحي قرار مي گيرند. زماني که اين ايمپلنت ها در جايگاه خودشان قرار مي گيرند، اين اجازه را به پزشک خود مي دهند تا دندان هايي که قرا است جاي آنها باشند را به خوبي روي آن قرار دهند.
براي قرار گرفتن و پذيرش ايمپلنت، شما بايد از لثه هاي سالم وغير عفوني و استخوان مناسب و محکم و به اندازه برخوردار باشيد تا بتوانيد به خوبي از ايمپلنت حمايت کنيد. شما علاوه بر اين بايد قول دهيد که  ازاين ايمپلنت هاي ساخته شده سالم وصحيح نگه داري کنيد. براي موفقيت در استفاده از ايمپلنت در زمان زياد مراقبت هاي دقيق و خوب ازدهان و دندان ومراجعه به دندانپزشکي به طورمنظم بسيار مهم است.
درسته که استفاده ازايمپلنت ها روشي گران تر از شيوه هاي ديگر کاشت دندان ها هستند، و حتي تقريبا همه بيمه هاي موجود اغلب پايين تر از 10% مبالغ  را حمايت مي کنند.ولي با همه ي اينها ايمپلنت دنداني، بهترين و موثر ترين شيوه و عمل براي پر کردن جاي خالي دندانهايي که از دست رفته است مي باشد و شکلي طبيعي و منظم و زيبا دارد.
منبعايمپلنت   ، آفتاب

 

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : نگهداری‌های,پس,از,ایمپلنت,‌به,چه,صورت,است؟, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 18 تير 1399 ساعت: 11:37

راديولوژي در شمال تهران

بسياري مواقع افراد با مشکلاتي در ناحيه فک و صورت خود مواجه مي شوند. گاه اين مشکل به حوزه دندانپزشکي مربوط است و گاه يکي از تخصص هاي پزشکي، امکان رفع آن را دارد. پزشک و دندان پزشک براي تشخيص درست بيماري از ابزارهايي سود مي برد. يکي از اين ابزارها، راديولوژي فک و صورت است.

nlq6_e4.jpg

راديولوژي فک و صورت

راديولوژي فک و صورت به مجموعه وسيعي از عکس برداري هاي ناحيه دهان، فک و صورت اطلاق مي شود که در بخش راديولوژي به صورت تخصصي انجام مي گيرد. تصويرهاي راديولوژي فک و صورت از ناحيه دهان، دندان ها، سينوس ها و فک گرفته مي شود و با ساير نقاط سر ارتباطي ندارد.

راديولوژي فک و صورت

ميزان اشعه به کار رفته در راديولوژي فک و صورت

با توجه به اينکه عکس هاي راديولوژي با استفاده از امواج و اشعه ها تهيه مي شوند، دستگاه هاي به کار رفته براي راديولوژي فک و صورت از انواعي هستند که کم ترين اشعه ممکن را به بيمار ساطع کنند. از اين رو مي توان اشعه هاي تابشي را ايمن تلقي کرد.

از انواع عکس برداري هاي راديولوژي فک و صورت، به اسکن  cbct در شمال تهران  و عکس opg به اختصار اشاره خواهيم کرد:

اسکن cbct

يکي از انواع عکس برداري هايي که زير مجموعه راديولوژي فک و صورت محسوب مي شود، اسکن cbct است. اين نوع از اسکن توسط دستگاه مخصوصي صورت مي پذيرد، که از آخرين تکنولوژي هاي روز دنيا در حوزه پزشکي و دندانپزشکي است.

 نحوه انجام اسکن cbct

به گزارش پزشکين، براي انجام اين اسکن فرد بايستي به صورت ثابت و بي حرکت در مقابل دستگاه cbct قرار گيرد. قسمت متحرک دستگاه، با چرخش ??? درجه اي به دور سر بيمار چرخيده و عکس برداري را به پايان مي رساند. اين دستگاه در هر دور مي تواند حدود ??? عکس به صورت دو بعدي ثبت کند. عکس هاي دو بعدي بعد از پردازش، تصاويري سه بعدي را در اختيار درمانگر قرار خواهد داد.

ويژگي هاي منحصر به فرد اسکن cbct

  • اسکن cbct تصاوير را به صورت سه بعدي عرضه مي کند. قابليتي که در ساير انواع عکس برداري با اين کيفيت ممکن نيست.
  • دستگاه cbct تنظيماتي دارد که از طريق آن مي توان تابش اشعه را محدود به نقاطي خاص کرد و از اين طريق تمام بدن و سر بيمار تحت تابش اشعه قرار نمي گيرد.
  • دستگاه cbct با چرخش ??? درجه اي توان اين را دارد که در زواياي متعدد، تصاوير مناسبي را عرضه کند. قابليتي که با ديگر روش هاي عکس برداري قابل رقابت نيست.
  • سرعت انجام عکس برداري با اين روش به نسبت کيفيت و سه بعدي بودن تصاوير حاصله، بسيار بالا بوده و در وقت پزشک و بيمار صرفه جويي مي شود.
  • برخي از انواع عکس برداري فقط استخوان ها و بافت هاي محکم را به خوبي در تصاوير نشان مي دهند؛ اما cbct اين امکان را دارد تا از تمامي نسوج و بافت ها مانند عصب، ريشه، رگ ها و بافت نرم تصويربرداري کند. اين قابليت سبب شده تا تشخيص بسياري از مشکلات بيماران مانند کيست و عفونت نيز از اين طريق ممکن باشد.

موارد قابل تشخيص در اسکن cbct

  • بافت هاي استخواني ناحيه سر و گردن
  • شکستگي استخوان هاي مياني صورت
  • بررسي جهت و ميزان رويش دندان هاي نهفته
  • تومورهاي استخواني
  • تومورهاي دندان و تاثير آن بر دندان هاي مجاور
  • کيست
  • ضخامت استخوان ها
  • وضعيت قرارگيري ايمپلنت در لثه
  • عفونت لثه
  • وضعيت کانال عصب هاي دنداني
  • ريشه دندان
  • وضعيت و ابعاد کام
  • مشکلات مرتبط با تکامل و رشد
  • بيماري هاي خاص فک و صورت

اسکن cbct در زعفرانيه

يکي از مراکزي که نسخه هاي اسکن cbct در زعفرانيه و نواحي اطراف آن را پذيرش مي کند، مرکز راديولوژي الف واقع در ميدان الف زعفرانيه است که با استفاده از دستگاه هاي مدرن، اسکن هايي با کيفيت بالا انجام مي دهدراديولوژي تخصصي دهان، فک و صورت الف، تمام خدمات عکس برداري هاي فک و صورت را با بهترين کيفيت به بيماران عرضه مي کند.

عکس opg

يکي ديگر از زيرشاخه هاي راديولوژي فک و صورت، عکس opg يا پانوراميک است. دستگاه opg يک عکس دو بعدي از دو فک و تمام دندان ها به صورت يک نما در اختيار دندان پزشک قرار مي دهد که براي ترميم، ارتودنسي، ايمپلنت، عصب کشي و کشيدن دندان کارگشا است.

نحوه عکس برداري به روش opg

نحوه انجام اين عکس برداري نيز مشابه اسکن cbct است. بيمار بايد تمام اشيا فلزي مانند عينک، گوشواره و گردنبند را خارج کرده و بي حرکت بماند. بازوي متحرک دستگاه دور سر بيمار شروع به چرخش مي کند و ظرف مدت کم تر از يک دقيقه عکس برداري انجام مي شود.

تفاوت عکس opg و اسکن cbct

  • عکس opg به صورت دو بعدي و cbct به صورت سه بعدي عرضه مي شود.
  • قسمت متحرک cbct حرکت ??? درجه اي دارد. بر خلاف opg که ??? درجه مي چرخد.
  • تصوير cbct بافت هاي نرم و اعصاب و رگ ها را نيز نمايان مي سازد. حال آنکه opg به نشان دادن ريشه دندان، پوسيدگي و تومورها اکتفا مي کند.
  • اشعه تابشي در cbct نسبت به opg بيشتر است. به همين دليل تا زماني که opg جوابگوي مشکل بيمار است، بايد به آن بسنده کرده و از انجام cbct پرهيز داشت.
  • از آنجا که cbct پيشرفته تر و داراي فناوري پيچيده تري است، قابليت محدود کردن منطقه تابشي را دارد که چنين قابليتي به طور معمول در دستگاه هاي opg وجود ندارد.
  • عکس opg فقط براي فک و دندان ها و در امور دندانپزشکي کاربرد دارد؛ اما cbct را مي توان در شکستگي صورت، جراحي هاي فک و صورت و درمان مشکلات مرتبط با سينوس ها و بافت هاي دهان و صورت نيز به کار برد.

انواع خدمات راديولوژي فک و صورت مانند عکس opg در مرکز راديولوژي الف قابل عرضه است.

 

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : رادیولوژی,فک,و,صورت, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 184 تاريخ : جمعه 13 تير 1399 ساعت: 11:30

کلاهبرداري تحت عنوان شرط بندي

شما هم افرادي که در اينستاگرام با رفتار هاي ناپسند و خارج از عرف سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي خودشان را تبليغ مي کنند را حتما ديده ايد. با اين رفتار هاي ناپسند به سادگي مخاطب هايشان را جذب مي کنند و به آنها وعده پولدار شدن در زمان کوتاه را مي دهند و با اين روش شما را وارد سايت هاي شرط بندي خودشان مي کنند و  از اينجاست که داستان کلاهبرداري آغاز مي شود.
تمامي بازي هاي شرط بندي قمار و حرام هستند و از نظر قانوني نمي توان آنها را در ايران انجام داد اما اين افراد با سواستفاده از بستر اينترنت اين محدوديت را دور مي زنند و اين فعاليت را با نيت هاي کلاهبرداريشان انجام مي دهند.

آيا کسي تا به امروز با استفاده از سايت هاي شرط بندي پولدار شده؟

 

بله اما افراد ساده باوري که پول خود را وارد اين سايت ها مي کنند پولدار نشده اند بلکه مالکان سايت ها پولدار شده اند، ترفند ترقيب براي پولدار شدن با استفاده از بازي هاي شرط بندي و کازينويي باعث شده افراد زيادي فريب اين سايت ها را بخورند و سرمايه خودشاان را از دست بدهند.

اين نکته را فراموش نکنيد که اين وعده ها فقط دروغ است
معرفي چند تا از روش هاي کلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

درگاه هاي فيشينگ: در اين روش در زماني که شما داريد به درگاه هاي پرداخت وصل مي شويد به يگ درگاه جعلي وصل مي شويد و از همين طريق اطلاعات حساب شما به دست افراد شياد و سارق مي افتاد که با فعال شدن رمز پوياي اين روش کلاهبرداري به تاريخ پيوست.

بستن حساب کاربري: در اين روش بعد از اين که شما حساب کاربريتان را شارژ کرديد و يا مبلغي را در اين سايت ها برنده شديد حساب کاربري شما غير فعال مي شود و شما ديگير هيچ دسترسي به سايت نداريد، اين روش را زماني اين سايت ها انجام مي دهند که مبلغ زيادي در حساب شما موجود باشد.

نرم افزار هاي مخرب: اين روش را بسياري از اين سايت ها به کار مي گيرند به اين صورت که در بازي هاي شرط بندي مثل بازي انفجار کد ها و الگوريتم هاي مخربي را کار گذاشته اند که باعث باخت شما مي شود و پول شما از دست ما ميرود.

*اگر مي خواهيد هيچ وقت در دام اين سيستم کلاهبردار نيفتيد تحت هيچ عنواني در سايت هاي شرط بندي بازي فعاليت نکنيد*

معرفي چند تا از کلاهبردارترين سايت هاي شرط بندي

سايت پويان مختاري: اين سايت که از راه تبليغات غير اخلاقي گرداننده آن و با استفاده از روش هاي بالا پول زيادي را کلاهبرداري کرده را مي توان کلاعبردار ترين سايت شرط بندي دانست، اين شخص در اسپانيا به اتهام پولشويي و کلاهبرداري دستگر شده

سايت ساشا صبحاني: پسر سفير سابق ايران در ونزوئلا که حالا به راه اندازي سايت شرط بندي پول زيادي را به دست آورده و با لايو هاي اينستاگرامي که ميگيرد هم هنجار هاي جامعه را مي شکند و هم با جذب افراد در سايت شرط بندي خود پول هنگفتي به دست آورده.
براي اين گه پول خود را در سايت هاي شرط بندي از دست ندهيد بهترين راه اين است که سمت اين سايت هاي شرط بندي نرويد زيرا هيچ کسي به جز مالک و گردانندگان اين سايت ها با کار در اين سايت ها پولدار نمي شوند.
*محتواي اين خبر تبليغاتي است و تيتربرتر هيچ گونه مسئوليتي در قبال آن نمي پذيرد

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : ترفند,ترقیب,برای,پولدار,شدن, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 18:57

ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان يکي از روش هاي نوين جايگذاري دندان هاي از دست رفته و يا جايگزيني دندان هاي پوسيده و خراب است. اين روش محبوبيت بسيار زيادي در سطح جهان دارد. علت آن هم مزيت هاي بسيار زيادش نسبت به ساير روش هاي جايگزيني است. ايمپلنت در داخل استخوان فک قرار مي گيرد و مانند يک ريشه دندان محکم و استوار است. در مورد مراحل و ساير مزيت هاي ايمپلنت دندان در ادامه همراه باشيد.

جنس و اجزاي ايمپلنت دندان

ايمپلنت هاي دندان بر اساس نوع و کيفيت و کاربرد هايشان و بسته به دهان هاي مختلف از انواع متفاوتي تشکيل مي شوند. اين تنوع انواع منجر به تنوع جنس و تعداد اجزاي ايمپلنت ها مي شود. جنس ايمپلنت ها معمولاً از فلزات يا آلياژ هايي از آن است زيرا بايد در داخل استخوان فک پيچ شود و به عنوان يک ريشه مستحکم باشد. از ميان فلزاتي که زياد مورد استفاده قرار مي گيرند ، تيتانيوم بيشترين کاربرد و محبوبيت را دارد. علت آن هم مزيت هاي آن است. خوردگي بسيار پايين در دراز مدت ، مقاومت بالا و پذيرفته شدن توسط بدن انسان و قبول پيوند از مزيت هاي اساسي آن است. با همه اين تفاسير در برخي مواقع ممکن است بدن فرد به تيتانيوم حساسيت داشته باشد. در اين مواقع مي توانيد از ساير ايمپلنت هاي دندان نظير ايمپلنت زيرکونيوم استفاده کنيد.

 

به گزارش شمانيوز در مورد تعداد اجزا نيز همين پراکندگي و تنوع انواع ايمپلنت ها باعث متنوع شدن تعداد اجزا مي شود اما در هر صورت اجزاي اصلي هر ايمپلنت دندان شامل فيکسچر ، اباتمنت و تاج دندان مي باشد.

 

1- فيکسچر : فيکسچر يا همان پايه ايمپلنت عضو زيرساختي ايمپلنت به حساب مي آيد که ايمپلنت بر روي آن سوار مي شود و با برقراري پيوند با استخوان فک باعث بالا رفتن مقاومت آن مي شود.

2- اباتمنت : اباتمنت يا همان رابط در ايمپلنت به عنوان عضو مياني بين پايه و تاج دندان ارتباط برقرار مي کند و به بياني ديگر اين دو را به يکديگر متصل مي کند. از قسمت پاييني در پايه پيچ مي شود وسري گرد دارد که محل قرارگيري تاج دندان است.

3- تاج دندان : تاج يا همان روکش دندان در واقع دندان مصنوعي جديد است. عضو زيبايي ايمپلنت که به عنوان ويترين محصول نهايي را به نمايش مي گذارد. مزيتي که اين تاج دندان دارد اين است که به صورت انحصاري و متناسب با دندان هاي طبيعي هر شخص در لابراتور تهيه و توليد مي شود. بنابراين پس از قرارگيري جلوه اي بسيار طبيعي دارد.

 

مراقبت هاي ايمپلنت

 

مراحل کاشت ايمپلنت دندان

 

در آغاز پس از احساس نياز به کاشت ايمپلنت دندان بايد به يک مرکز ايمپلنت دندان مراجعه کنيد و با يک متخصص ايمپلنت دندان مشاوره داشته باشيد تا دندان هايتان را بررسي و نظر تخصصي ارائه دهند. در صورتي که نيازي به انجام پيشنياز هايي نظير پيوند استخوان ، کشيدن دندان پوسيده و … بود ، بايد پيش از عمل ايمپلنت دندان انجام و رفع گردد.

 

در روز مراجعه براي کاشت در ابتدا با بي حسي موضعي منطقه تحت عمل را بي حس کرده و سپس با ايجاد برشي بر روي لثه به استخوان فک دسترسي پيدا مي کنيم. پس از دسترسي با استفاده از مته مخصوص جراحي سوراخي کوچک براي قرارگيري پايه ايجاد مي کنيم. اين سوراخ بايد متناسب باشد ؛ نه خيلي گشاد که پايه در آن لق بزند و نه خيلي تنگ که مشکل در قرارگيري پايه وجود داشته باشد. همچنين جراح بايد مراقب باشد که به عصب هاي اطراف يا سينوس ها آسيبي وارد نکند. پس از ايجاد سوراخ کارگذاري فيکسچر انجام مي شود. حال بايد مدتي به استخوان فک فرصت استراحت و برقراري پيوند با پايه را داد. در طول اين مدت استخوان فک رشد مي کند و پايه را در بر مي گيرد و پيوند محکم بر قرار مي کند. در طول اين مدت تاج دندان شخص نيز در لابراتور توليد مي شود.

 

پش از گذشت اين چند ماه و مراجعه مجدد در ابتدا بررسي مي شود که آيا پيوند به خوبي برقرار شده است يا خير. در صورتي که مشکلي وجود نداشته نباشد ادامه روند کاشت انجام مي شود.

 

براي ادامه دوباره برشي براي دسترسي داده مي شود . اين بار نوبت به قرار دادن اباتمنت بر روي پايه است. اباتمنت مانند پيچي در داخل فيکسچر چفت مي شود و سر گردش بيرون از لثه براي قرارگيري تاج دندان باقي مي ماند. تاج که قرار بگيرد کار تمام است. در انتها بخيه هاي نهايي زده مي شود و توصيه هاي لازم براي مراقبت از ايمپلنت توسط جراح به شما اعلام خواهد شد.

مزاياي ايمپلنت دندان

 

ايمپلنت دندان مزيت هاي فراواني دارد. از همين جهت در ميان روش هاي کاشت دندان بسيار محبوب است. با هم به بررسي چند مورد از اين مزايا مي پردازيم.

 

1- ظاهر زيبا : همانطور که پيش تر ذکر شد تاج دندان در لابراتور و متناسب با رنگ ، اندازه و خصوصيات دندان هاي طبيعي فرد توليد مي شود. بنابراين وقتي در داخل دهان قرار مي گيرد ظاهري بسيار زيبا و طبيعي براي فرد به همراه خواهد داشت.

2- مقاومت بالا : از آنجايي که پايه ايمپلنت در داخل استخوان فک چفت مي شود و از جنس فلزات ساخته مي شود نسبت به بقيه روش هاي کاشت مقاومت بسيار بالايي در برابر ضربه و فشار هاي مختلف خواهد داشت.

3- طول عمر بالا : با کاشت صحيح و مراقبت هاي مداوم طول عمر ايمپلنت بالاتر مي رود و معمولا اگر به خوبي مراقبت شود براي طول عمر شخص کفايت مي کند.

4- بهبود کارايي دهان و دندان : از آنجايي که با استفاده از دندان هاي مصنوعي يا نداشتن دندان امواناتي مانند جويدن غذا و يا صحبت کردن فرد محدود مي شود ، با استفاده از ايمپلنت که کارايي مشابه دندان هاي طبيعي شخص دارد اين محدوديت ها برطرف مي شود.

البته در کنار اين مزيت ها شايد ذکر اين نکات نيز بد نباشد که قيمت ايمپلنت ممکن است کمي بالا بنظر برسد که در مقايسه با کيفيت و طول عمر آن ها منطقي به نظر مي رسد. همچنين طولاني بودن مدت عمل به علت نياز به برقراري پيوند ميان استخوان و ايمپلنت نيز شايد براي برخي از افراد نامطلوب باشد.

قيمت ايمپلنت دندان

 

براي اطلاع از جديدترين قيمت هاي ايمپلنت دندان مي توانيد به سايت مراجعه کنيد.

 

ايمپلنت دندان هزينه

 

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : قیمت,ایمپلنت,دندان, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 5 تير 1399 ساعت: 17:08

انواع خدمات فروشگاه اينترنتي

 

خدماتي که در فروشگاه هاي اينترنتي به مشتري عرضه مي شود مي تواند فيزيکي باشد که شامل موبايل، کتاب، لوازم برقي و … است و يا اين خدمات مي تواند مجازي باشد که شامل نرم افزار، موسيقي، فيلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اينترنتي از مزاياي آن است که هم براي فروشنده و هم براي مشتري سودمند خواهد بود. در دنياي امروزي اکثر کارها به شيوه اينترنتي صورت مي گيرد از اين رو بسياري از کسب و کارها براي افزايش درآمدهاي خود به اين روش روي آورده اند.

 

نکات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه آنلاين يا فروشگاه اينترنتي چيست ؟ همان فروشگاه است با اين ... 

طراحي مناسب وب سايت جهت فروشگاه اينترنتي از نکات کليدي است که بايد به آن توجه داشت زيرا هر چه طراحي مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بيشتري داشته باشد مشتري هاي وفادارتري خواهيد داشت که به راحتي به کالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسي دارند. گروه طراحي سايت اينتن طراحي سايت را با تيم مهندسي حرفه اي خود با قيمتي مناسب براي تان انجام خواهد داد. يک فروشگاه اينترنتي معتبر بايد نماد اعتماد الکترونيکي داشته باشد. اين نماد در واقع يک گواهينامه ديجيتال است که وزارت صنعت و معدن جمهوري اسلامي آن را صادر مي کند. امکان پرداخت در محل از ديگر نشانه هاي يک وب سايت فروشگاهي معتبر است زيرا نشان مي دهد که مدارک صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنين يک فروشگاه اينترنتي بايد روش هاي تماس براي خود در نظر بگيرد تا مشتري قادر به برقراري ارتباط باشد. ارائه تصويرهاي مناسب و توضيحاتي که کامل باشد در جذب مشتري موفق تر عمل مي کند. در صورتي که بتوان به سوالات مشتري پاسخ داد مي توان درصد خريد را افزايش داد و فروش بهتري داشت.

 

روش هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

 

براي خريد از اين فروشگاه از دو روش مي توانيد استفاده کنيد. روش اول پرداخت در محل است يعني زماني که مشتري کالا را تحويل مي گيرد هزينه را پرداخت مي کند و بدين ترتيب احتمال کلاهبرداري نيز کم مي شود. پرداخت آنلاين روش ديگري است که در اين مورد بايد براي دريافت کالا در ابتدا فاکتور خود را پرداخت کنيد تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاين به آدرس پستي تان ارسال شود. معمولا سايت هاي معتبر هر دو روش خريد را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا خود در اين مورد تصميم گيري کنند.

مزاياي فروشگاه هاي آنلاين  اينترنتي

 

فروشگاه هاي اينترنتي براي خريدار و مشتري مزايايي دارند که شرح خواهيم داد. در رابطه با خريدار مي توان گفت که اين گونه لازم به مراجعه حضوري به فروشگاه نخواهد بود و بدون نياز به حمل کالاي مورد نظر، آن را درب منزل تحويل مي گيرند. با اين روش به توضيحات جامعي از کالاي مورد نظر در هر ساعتي از شبانه روز دسترسي خواهيد داشت و سفارش خود را تنها در چند دقيقه مي توانيد ثبت کنيد. اين گونه قادر به مقايسه کالاي مورد نظرتان در فروشگاه هاي انلاين  اينترنتي بسياري خواهيد بود تا بهترين را انتخاب کنيد. کاهش ترافيک، کاهش آلودگي هوا، کاهش آلودگي صوتي و … از جمله مزاياي خريد اينترنتي مي باشد. در رابطه با فروشنده نيز محصولات و خدمات آن ها بدون محدوديت هاي زماني و مکاني به فروش مي رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاين ديدن خواهند کرد و به حضور فيزيکي مشتري نيازي نخواهد بود. با اين روش مشتري از هر نقطه اي قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزينه ها نيز در مقايسه با راه اندازي فروشگاه فيزيکي کمتر خواهد بود. براي قدرت دادن به کسب و کار خود از تغييرات و تحولات جامعه نمي توانيد دوري کنيد و با فروش آنلاين جايگاه بهتري در کسب و کار خود پيدا خواهيد کرد.

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,درباره,فروشگاه,های,اینترنتی, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 4:31

نرم افزار پلاک خوان چيست؟

gyzf_r3.jpg

به گزارش نماينده ، پيشرفت هاي تکنولوژيکي امروزه در زمينه هايي مانند امنيت و اجراي قانون بسيار مفيد و مورد نياز هستند. بايد بدانيد که شهرهاي مدرن تحت نظارت هستند. سيستم هاي کنترل ترافيک در حال توسعه هستند و نرم افزارهاي تشخيص چهره براي شناسايي مجرمان يا تروريست ها به کار گرفته مي شوند. بسياري از سخت افزارها نيز در شهرها گسترده شده اند تا مواردي مانند شماره پلاک خودرو يا برچسب ها، شناسايي فرکانس راديويي را اسکن کنند. قبل از وجود اين فناوري ها، اقدامات پيشگيرانه مانند مجازات رانندگان که قوانين را نقض مي کنند و يا پيدا کردن يک مجرم، سخت تر بود. همچنين استفاده از پلاک خوان و نرم افزارهاي مختص به آن براي تامين امنيت ساختمان ها و مراکز دولتي، شرکتي، اداري و تجاري نيز بکار گرفته مي شود. در واقع، در حال حاضر هر کاري که در مراکز مهم و جاده ها انجام مي دهيم به احتمال زياد توسط دوربين هاي کنترلي ضبط مي شود.

ترکيب نرم افزارهاي پلاک خوان با افزايش گيت کنترل تردد و يا اتوماسيون حراست، روشي ايده آل براي جلوگيري از ورود افراد ناخواسته و غير مجاز و اطمينان از رفت و آمد افراد و اشياء به داخل سازمان مورد استفاده قرار مي گيرد. ايمن نگه داشتن کارمندان و مشتريان دليل محکمي است که صاحبين مراکز و سازمان ها بتوانند اندازه گيري هاي لازم را در زيرساخت هاي خود داشته باشند تا رفتار خطرناک افراد را به حداقل برسانند و جلوي وقوع نفوذ و سوء استفاده برخي ديگر از افراد را بگيرند. استفاده از پلاک خوان يکي از اين اقداماتي است که اکنون در بسياري از مراکز و ساختمان ها برقرار است. همانطور که از نام آن مشخص است، اين يک فناوري پردازش تصوير است که از از نرم افزار مختص به خود براي شناسايي پلاک وسايل نقليه استفاده مي کند. اين شناسايي شامل سه مرحله اصلي است: تشخيص حرکت، تشخيص پلاک و رديابي آن روي صفحه است.

نرم افزار پلاک خوان داراي چندين مزيت است. در ادامه اين مطلب قصد داريم به برخي از آنها و همچنين برخي از چالش هاي پيش روي آن بپردازيم و بحث کنيم که چرا اين فناوري مي تواند موجب افزايش ايمني شود.

 

چرا ما به نرم افزار پلاک خوان احتياج داريم؟

بيشتر شهرها براي کمک به نظارت بر حرکت و گردش وسايل نقليه از سيستم هاي کنترل تردد و نرم افزارهاي پلاک خوان استفاده مي کنند. براي اين منظور، نرم افزار پلاک خوان به يک ضرورت تبديل شده است زيرا اين تجهيزات داراي مزيت هاي بسيار زيادي است:

بهبود امنيت

با يک فاکتور بسيار مهم شروع مي کنيم. نرم افزار پلاک خوان براي جلوگيري از عبور و مرور غيرمجاز و نفوذ متخلفان بسيار مهم است. اين نرم افزار به واکنش هاي سازماني نيز کمک مي کند، که شامل بازرسي ها، زمان ورود و خروج کارمندان، پيگيري موارد قانوني مي شود. صرف نظر از منظري که به آن نگاه مي کنيد، به رسميت شناختن پلاک خوان به عنوان يک فاکتور ضروري براي اطمينان از ايمني افراد در اين مراکز منجر مي شود.

نظارت و مراقبت

نرم افزار پلاک خوان، روند خسته کننده ثبت دستي شماره ها و ورود و خروج هاي افراد يا اشياء را از بين مي برد. به عنوان مثال، هنگامي که يک روز بسيار شلوغ و پرتردد داشته باشيد، معمولاً تشخيص دادن و ثبت دقيق اين اطلاعات به صورت دستي بسيار دشوار است. در حقيقت، نرم افزار پلاک خوان شماره ها را در زمان واقعي ثبت مي کند که نماي روشني از کنترل ترددها را نشان مي دهد.

کاهش نياز به نيروي حراستي و نگهباني

به عقيده بسياري افراد، اين يک نکته منفي است، زيرا جايگزيني نيروي انساني با وسايل و تجهيزات الکترونيکي مي تواند منجر به کاهش جذب افراد محتلف براي فعاليت هاي کاري شود. با اين حال، اين مسئله کاملاً درست نيست. در سال هاي اخير، ما با ورود تکنولوژي به زندگي هاي خود شاهد ايجاد نقش ها و مشاغل جديد هستيم و همه روزه از سختي کارهايي که با آن رو به رو هستيم کاسته مي شود. پرسنلي که قبلاً در اماکن پر تردد اقامت داشتند که بسيار خطرناک نيز محسوب ميشد، هم اکنون مي توانند از راه دور با تمام اطلاعات ارائه شده توسط نرم افزار پلاک خوان در يک محيط امن کار کنند و از شغل کارآمدتري برخوردار باشند. به خاطر داشته باشيد که صحت اين سيستم بسيار زياد است و از هرگونه خطاي انساني جلوگيري مي کنيد.

چالش هايي که نرم افزار پلاک خوان با آن روبرو است

هر فناوري نوظهوري با مشکلاتي روبرو است. در سيستم هاي پلاک خوان نيز هنوز مشکلات مختلفي وجود دارد. رايج ترين چالشي که با آن روبرو مي شوند ، يکنواختي مدل هاي شماره پلاک براي شهرها و کشورهاي مختلف است. طول آنها نيز ممکن است متفاوت باشد. به همين دليل بايد نرم افزار پلاک خوان را مطابق با مکاني که از آن استفاده مي شود، سفارشي سازي کنيد.

منبع : برنا

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : نرم,افزار,پلاک,خوان,چیست؟, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 19:25